17
Νοέ 2016
Σεμινάρια του TravelDailyNews σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τη σωστή παρουσία του ξενοδοχείου στο Internet
Το ξενοδοχειακό φροντιστήριο του TravelDailyNews συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να έχει ορθή αντίληψη της σημερινής πραγματικότητας με την πράξη και το πως μπορεί να χρησιμοποιήσει τα διάφορα εργαλεία που υπάρχουν για να αυξήσει την κερδοφορία του.
Ύστερα από τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσαν τα προηγούμενα Ξενοδοχειακά Φροντιστήρια το TravelDailyNews διοργανώνει ξανά το σεμινάριο “Η σωστή παρουσία του ξενοδοχείου στο Internet για αύξηση direct κρατήσεων & μείωση προμηθειών” σε Θεσσαλονίκη (18 Νοεμβρίου) και Αθήνα (25 Νοεμβρίου).
Η σωστή παρουσία ενός ξενοδοχείου στο Internet έχει ως αποτελεσμα ικανοποιημένους πελάτες. Ο ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη άμεση διαφήμιση για το ξενοδοχείο και παράλληλα οδηγεί σε αύξηση πληρότητας & direct κρατήσεων.
Σκοπός του φροντιστηρίου είναι να γίνει κατανοητό:
πως και που πρέπει να φροντίζουμε την παρουσία του ξενοδοχείου μας,
πως να οδηγήσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας σε απ’ ευθείας κράτηση στο ξενοδοχείο.
Τα θέματα-ενότητες που θα καλυφθούν στο συγκεκριμένο φροντιστήριο είναι:
- Η συμπεριφορά του υποψήφιου πελάτη κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού του ταξιδιού του.
- Ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων (TripAdvisor) – Ο ρόλος τους και πως να τα αξιοποιήσει ο ξενοδόχος.
- Κοινωνικά δίκτυα (Facebook – Google Plus) – Είναι απαραίτητα; Πως να βελτιώσετε την παρουσία σας.
- Ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία (OTAs) – Υπάρχει ζωή πέρα από τη booking και την expedia; Πως διαγράφεται το μέλλον;
- Best Practice – Παρουσίαση πλατφόρμας κρατήσεων της Ενωσης Ξενοδόχων Καλαβρυτων.
- Meta Search engines – Τι ακριβώς κάνουν;
- Flash sales sites – Διαφήμιση του ξενοδοχείου ή κανάλι πώλησης;
- Channel management – Πως λειτουργεί και πως να έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με πιο δημιουργικά πράγματα.
- Google Adwords – Βασικές αρχές για το πως λειτουργεί η πληρωμένη διαφήμιση στη Google.
- Google Hotel Ads – η νέα πλατφόρμα της Google ειδικά για ξενοδοχεία.
- Ιστοσελίδα καταλύματος – Βασικές αρχές για μια σωστή ιστοσελίδα.
- Μηχανή κρατήσεων – Πως να οδηγήσετε τους πελάτες σας στον να κλείνουν μέσα από την ιστοσελίδα σας.
- Rate parity – Τι ακριβώς ισχύει σήμερα; Υποχρεώσεις & δικαιώματα του ξενοδόχου.
- Newsletter – Πως να αξιοποιήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας.
Το φροντιστήριο συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να έχει ορθή αντίληψη της σημερινής πραγματικότητας με την πράξη και το πως μπορεί να χρησιμοποιήσει τα διάφορα εργαλεία που υπάρχουν για να αυξήσει την κερδοφορία του. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε παραδείγματα και θα υπάρξει πρόβλεψη για ενότητα ερωτήσεων από τους συμμετέχοντες.
Στη Θεσσαλονίκη το σεμινάριο θα διεξαχθεί στο ξενοδοχείο Capsis Hotel και με εισηγητή τον κ. Μάριο Κουνέλη (MSc, London School of Economics), ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Fully Booked. Παρουσίαση best practice θα γίνει από τον κ. Δημήτρη Κιούκα, από το Le Palace Art Hotel – Thessaloniki.
Στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο AIROTEL Alexandros Hotel με τον ίδιο εισηγητή και τις παρουσιάσεις:
- Software, από τη κα Βίκυ Μπούρμπη, Sales Consultant, Sysco SA
- ιστοσελίδα καταλύματος, από τον κ. Χρήστο Βαχαμίδη, Account Manager, WebOlution και
- Google Adwords, από τον κ. Χρήστο Μπιτζή, PPC Advertising Expert, Nelios.com.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Θεσσαλονίκη (18/11/2016) │ Αθήνα (25/11/2016)
ΠΗΓΗ: TravelDailyNews.gr